ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

  1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/5-10-2022 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το γνωστικό αντικείμενο: Υγείας, Πρόνοιας, Ευεξίας, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818
  1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/5-10-2022 Πρακτικού της 2ης Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα γνωστικά αντικείμενα: Εφαρμοσμένων Τεχνών - Δομικών Έργων - Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τo Σάββατο 08.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 13.10.2022 και ώρα 13:00

Πρακτικό 1ης Επιτροπής

Πρακτικό 2ης Επιτροπής


[Σχετική Πρόσκληση]

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΑΠΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
ΜΕ ΤΥΦΛΩΣΗ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και Εθνικούς πόρους. Στο πλαίσιο του Υποέργου 5 προβλέπεται η ανάπτυξη απτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/ήτριες με προβλήματα
όρασης.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό επικοινωνίας και εννοιολογικής δόμησης που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αλλά και η διεθνή ερευνητική δραστηριότητα καταδεικνύει πως ελάχιστες χώρες, διεθνώς, έχουν αναπτύξει παρόμοιο υλικό. Το εν λόγω υλικό αποσκοπεί: α) στην υποστήριξη των μαθητών/τριών, των εκπαιδευτικών και όλων των εμπλεκομένων στην εκπαίδευση μαθητών με τυφλοκώφωση, με πολλαπλές αναπηρίες και σοβαρά προβλήματα όρασης με στόχο την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω της επιλογής συστημάτων εναλλακτικής επικοινωνίας-απτικής νοηματικής για τη δημιουργία του κατάλληλου εκπαιδευτικού και επικοινωνιακού περιβάλλοντος και β) στην προώθηση της ισότητας στην εκπαίδευση μέσω χρήσης εναλλακτικών συστημάτων επικοινωνίας και δημιουργίας ενός προσβάσιμου επικοινωνιακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, ώστε ο/η μαθητής/τρια να μπορεί να μαθαίνει και να εκφράζει τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις επιλογές του/της.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προτείνεται θεμελιώνεται πάνω στους βασικούς πυλώνες της σωματογνωσίας και της απτικής νοηματικής επικοινωνίας και διαρθρώνεται σε 14 βασικές θεματικές ενότητες (το σώμα μου, τα αντίθετα, ατομική υγεία, τα ρούχα, κανόνες φαγητού, η διατροφή, τα συναισθήματα, η τάξη μας, η γειτονιά μας, η οικογένεια, τα παιχνίδια, τα ζώα, τα μέσα μεταφοράς, ο καιρός αλλάζει). Κάθε έννοια έχει παραχθεί σε 3 απτικές μορφές:

  • ξύλινη μήτρα, με σκοπό τη διττή χρήση της ως μήτρας και ως επικοινωνιακού απτικού παιχνιδιού (ενσφήνωμα).
  • απτική εικόνα (piaf)
  • απτική εικόνα (thermoform)

Με αυτόν τον τρόπο παράγεται ένα εξειδικευμένο, προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό εννοιολογικής δόμησης και εμπλουτισμού του λεξιλογίου για την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων και παράλληλα πρόκειται για ένα καθολικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό που είναι πολυεπίπεδα προσβάσιμο από μαθητές/τριες με σοβαρά προβλήματα όρασης, πολλαπλές αναπηρίες και τυφλοκώφωση.
Για κάθε έννοια προτείνονται βιωματικές και πολυαισθητηριακές διαθεματικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, δομημένες και οργανωμένες σε ένα σταθερό και επαναλαμβανόμενο σχήμα, οι οποίες ενισχύουν την εννοιολογική δόμηση και τη διεύρυνση του επικοινωνιακού λεξιλογίου. Για την αξιοποίηση του υλικού έχει ολοκληρωθεί οδηγός εκπαιδευτικού με συγκεκριμένες δραστηριότητες και προτάσεις αξιοποίησής του, ο οποίος διατίθεται ύστερα από έγκριση του ΥΠΑΙΘ στα σχολεία και είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της Πράξης https://prosvasimo.iep.edu.gr/Books/. Επισημαίνεται πως το εν λόγω υλικό θα διατεθεί μέχρι τέλος Οκτωβρίου 2022 στις σχολικές μονάδες της χώρας που φοιτούν μαθητές/τριες με τις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Για την επιπρόσθετη υποστήριξη των εκπαιδευτικών θα υλοποιηθεί σχετική ενημερωτική-επιμορφωτική δράση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Στο πλαίσιο του ίδιου υποέργου αναπτύχθηκε διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό και πολυμεσική εφαρμογή για την εκπαίδευση μαθητών/τριών με προβλήματα όρασης στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και την αυτόνομη διαβίωση, η οποία συνοδεύεται από οδηγό εκπαιδευτικού που διατίθεται δωρεάν στους/στις εκπαιδευτικούς της χώρας που έχουν την ευθύνη για την εκπαίδευση των εν λόγω μαθητών/τριών. Το εκπαιδευτικό υλικό/διαδικτυακή εφαρμογή για την κινητικότητα και τον προσανατολισμό είναι διαθέσιμο στο σύνδεσμο https://prosvasimo.iep.edu.gr/apps/P421_full/arxiki.html και ο οδηγός εκπαιδευτικού «Εκπαίδευση τυφλών μαθητών και μαθητριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης» στο σύνδεσμο https://prosvasimo.iep.edu.gr/el/vivlia-eidikhs-agwghs-2020

 

Δελτίο τύπου σε pdf

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/03-10-2022 και 2/04-10-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση υποβληθείσας ένστασης στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818

Σχετικό αρχείο


 [Σχετική πρόσκληση]

 

«Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 Ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 22PROC011258298 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» με MIS 5124310»

 

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας προσφορών έως την Δευτέρα 10/10/2022 και ώρα 12:00 και παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 14/10/2022 και ώρα 12:00.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Απόφαση παράτασης


[Σχετικός διαγωνισμός]

 

Διευκρινίσεις για τον υπ’ αρ. πρωτ.11376/16-09-2022, ΑΔΑΜ: 22PROC011258298 και AΡ.ΕΣΗΔΗΣ 171947-Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό (αρ. Διακήρυξης 4/2022) - «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου», στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης με τίτλο: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» και MIS 5124310


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

«ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1), έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών τεχνικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) και έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών νομικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.3) στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ 5027220»

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 03-10-2022 ώρα 15:00 έως και την Δευτέρα 17-10-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.


Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.


Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

 

Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Αθήνα, 29-09-2022


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
11η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ
(Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο)

 

Από την Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου και ώρα 13.00 μέχρι την Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου, 2022 και ώρα 13.00 θα ανοίξει ξανά το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).


• Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
• Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου, 2022 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν την επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών.
• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται με προσωπικούς κωδικούς taxis.
• Η βεβαίωση θα είναι διαθέσιμη μέσω του μητρώου του ΙΕΠ μετά την ολοκλήρωση των δύο φάσεων (Α και Β). 


Για τους εκπαιδευτικούς που τοποθετούνται για πρώτη φορά σε νηπιαγωγεία, επισημαίνουμε τα εξής:

Κατά τις πρώτες δύο εβδομάδες, οι εκπαιδευτικοί δεν ξεκινούν δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα, αλλά παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών αλλά και των ίδιων με το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.


Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 συνεργάζονται με τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου και τις/τους νηπιαγωγούς ώστε α) να μελετήσουν τον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου και της τάξης, β) να εξοικειωθούν με τα διαθέσιμα μέσα και υλικά του Νηπιαγωγείου, γ) να παρατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην τάξη και δ) να γνωρίσουν τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών. Οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται επίσης μεταξύ τους για το σχεδιασμό και την οργάνωση των δημιουργικών δραστηριοτήτων στα αγγλικά αναπτύσσοντας εκπαιδευτικά σενάρια, τα οποία θα αξιοποιήσουν όταν θα ξεκινήσουν οι δραστηριότητες στα αγγλικά.


Μετά την παρέλευση των δύο πρώτων εβδομάδων (4 διδακτικών ωρών), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 μπορούν να ξεκινήσουν την εφαρμογή των δραστηριοτήτων αφού συμβουλευτούν το εκπαιδευτικό υλικό και τα σενάρια που είναι διαθέσιμα στην Εκπαιδευτική Πύλη του ΕΑΝ (ean.auth.gr), ώστε να τα αξιοποιήσουν σε συνεργασία με τον/τη Νηπιαγωγό. Σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να διατεθεί ή να χρησιμοποιηθεί έντυπο εκπαιδευτικό υλικό στην αγγλική γλώσσα (εγχειρίδια κ.λπ.) εκτός βιβλίων λογοτεχνίας για παιδιά (ιστορίες, παραμύθια κ.λπ.). Τονίζεται ότι η έμφαση δίνεται στον προφορικό λόγο και δεν αναμένεται από τα παιδιά γραφή και ανάγνωση στην αγγλική γλώσσα.


Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιμόρφωση ΕΑΝ, δείτε παρακάτω:

• Διαδικασίες επιμόρφωσης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60
• Έναρξη επιμόρφωσης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60

 

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση

Έναρξη επιμόρφωσαης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60

Δελτίο τύπου σε pdf

 

 

Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02 /2022) «Μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700009, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140)

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_SIMAP
  2. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (ΑΡ. 02/2022) Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με την Ανοικτή Διαδικασία για συμβάσεις άνω των ορίων
  3. ΠΕΡIΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ-ΑΔΑ

Επισημαίνεται: Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Δευτέρα 17/10/2022 και ώρα 15:00.

Η διαδικασία θα διενεργηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.Δ.Η.Σ.), μέσω της Διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ως άνω συστήματος, πέντε (5) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών ήτοι 24/10/2022, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00.  

 


[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Αθήνα, 27/09/2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Eπιμορφωτικά Προγράμματα 
του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αρωγός στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας, υλοποιεί επιμορφωτικά προγράμματα με στόχο την επαγγελματική κατάρτιση και επικαιροποίηση των επιστημονικών γνώσεων των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων της Γενικής, Ειδικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Μόνο κατά το προηγούμενο σχολικό έτος (2021-2022) επιμορφώθηκαν πάνω από 125.000 εκπαιδευτικοί σε, χρηματοδοτούμενα μέσω ΕΣΠΑ, προγράμματα μεικτής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων στη βάση (α) παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών καινοτομιών όπως τα «Νέα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η «Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο», η «Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ», (β) σύγχρονων μεθοδολογικών προσεγγίσεων όπως τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και η «Διαφοροποιημένη διδασκαλία», (γ) εφαρμοσμένων ευρωπαϊκών πολιτικών όπως η «Εκπαίδευση για την ιδιότητα του παγκόσμιου πολίτη» (GENE)» και (δ) αναγκαίων υποστηρικτικών πρακτικών και παροχής εκπαιδευτικού υλικού, όπως η «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» και η «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας».

Ειδικότερα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην υποστήριξη 25.000 εκπαιδευτικών και στελεχών της Ειδικής Αγωγής που ολοκλήρωσαν, το διάστημα Σεπτεμβρίου 2021 - Ιουνίου 2022, την εξ αποστάσεως, μέσω Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOC), επιμορφωτική δράση «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού».

Η προσήλωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην τεράστια σημασία της επιμόρφωσης ως διαδικασίας για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη χώρα μας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών συνεχίζεται κατά τη διάρκεια του τρέχοντος και των επόμενων σχολικών ετών με την παροχή νέων επιμορφωτικών κύκλων για τα ήδη παρεχόμενα επιμορφωτικά προγράμματα και την εισαγωγή νέων επιμορφωτικών δράσεων.


Συγκεκριμένα, την τρέχουσα σχολική χρονιά θα ολοκληρωθεί η «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» για 18.353 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, η επιμόρφωση στα «Νέα Προγράμματα Σπουδών» για 30.000 εκπαιδευτικούς και η επιμόρφωση στη «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία» για επιπλέον 15.000 εκπαιδευτικούς, ενώ προγραμματίζονται επιμορφωτικά προγράμματα για τα «Νέα Προγράμματα Σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» με ωφελούμενους 15.000 εκπαιδευτικούς, τις «Ψηφιακές δεξιότητες» με ωφελούμενους 120.000 εκπαιδευτικούς μέσω χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και τους «Εκπαιδευτικούς/Εκπαιδευτές Ειδικοτήτων ΕΠΑΛ σε θέματα τεχνολογικής καινοτομίας» με επιμορφωτικό στόχο τους 4.550 εκπαιδευτικούς.


Συνολικά, πάνω από 250.000 εκπαιδευτικοί έχουν ολοκληρώσει ή θα ολοκληρώσουν τα επιμορφωτικά προγράμματα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής την περίοδο 2021-25 με μοναδικό γνώμονα την έμπρακτη υποστήριξη του εκπαιδευτικού τους έργου.

 

Το Δελτίο Τύπου σε μορφή pdf

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών διενέργειας του τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οικονομικής χρήσης 2021».


Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου

Για την υποχρέωση του ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ν.Π.Ι.Δ., οικονομικής χρήσης 2021, σύμφωνα την παρ. 3 του άρθρου 66 του Ν.4547/2018 - (ΦΕΚ 102/Α/12-6-2018) αναφέρεται ότι:
«3. Η οικονομική διαχείριση του Ι.Ε.Π. ελέγχεται ετησίως από ορκωτό ελεγκτή που ορίζεται από το διοικητικό συμβούλιο του Ι.Ε.Π., ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος». Συνεπώς κρίνεται αναγκαία η διενέργεια τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ι.Ε.Π. για το έτος 2021 από εταιρεία ορκωτών λογιστών.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 15.11.2022, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. (Χρονική διάρκεια υλοποίησης του έργου του αναδόχου έως τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης της Σύμβασης).

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων εκατό ευρώ (3.100,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Πέμπτη, 29/09/2022 και ώρα 10:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

Σελίδα 37 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top